Tapasztalatok, gondolatok

Nyúli "tüzes" chili

Magvetés, szezon kezdés 2018.

2018. január 08. - Nyúlitüzes

Ezennel ünnepélyesen és a csiliportól fuldokolva megnyitom a 2018-as szezont. :)

A hosszú tenyészidejűeket vetettem ma el. Meg a tulipánt. Szóval, carolina, moruga yellow, csoki, red, narancs butch T. , bhutlah, csoki és piros,  csoki és narancs habanero. Ez kb 600 db-ot jelent, ha mind kikel, és szép lesz. Óvatos vagyok, remélem. A többi magocska várakozik, és persze, mindig van ezekből is másodvetés. Tavaly a hőgond miatt kellett. Szóval, van maradék mindenből. 

Még rengeteg a munka velük. Na, szóval, hogy segítsek, ha esetleg valaki szeretné. A magokat egyesével tőzegbe tettem, majd meglocsoltam. Sokan előcsíráztatnak, nekem olyankor sérülni szokott, és mindig lombiknak tűnik, ezért nem annyira szeretem. nem is csinálom úgy.Az már túl "steril". Amelyiknek ki kell kelnie, ki fog. Mint, amikor vársz egy napot, és előre tudod, mi az ajándék. Szeretem a csodákat. :) Ennyi. 

Tavaly 6 napra pattantak meg a magok. Kíváncsi vagyok, idén mennyi idő lesz. Most még nem kell nekik lámpa, csak szeretem egyből látni, ha megtörténik a pattanás. Aztán majd közelebb kerülnek a fényhez, illetve addig fel lesz szerelve a spéci lámpa is. 

Naponta 4-szer locsolom, mivel a polcon meleg van. A tőzeg hamar kiszárad. Holnap kapnak egy gombaölős locsolást, majd 10 naponta ismétlünk,amíg 4 levelesek nem lesznek. Aztán remélem nem kell több ilyen vegyszer, mert nem szeretem.

Kétféleképp veteményeztem. Egyik a külön minden mag, másik az egybe, és csak a szépek kerülnek átültetésre. Meglátjuk melyik lesz a nyerőbb. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://nyulituzes.blog.hu/api/trackback/id/tr7613559463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása